Wednesday, April 28, 2010

Purely true friend?

Wow. Takot nyer aku biler kau letak tak blog kau pasal aku. Woooo,kau takpayah nak bobal tunjok kerek dengan aku boleh pe. Aku bobal cara baek,kau bobal takder cara. Perangai dog pe sial? -__- Ader aku cakap kau tak boleh letak pasal aku kat blog kau? Wow,lagik kau letak,lagik bagos. Biar orang tau yang kau ni takot sundal. Kau pikeh perangai kau tu cukop nyer baek? Wei,ader cermin muker kau tu ke tak? Aku burok ke kau burok? Kalau aku burok,kau lagik burok. Dah nampak sah kau bobal takder cara lah anak swaaay -_- Aku perangai childish? Wahseyh,bobal macam paham jer. Aku kalau perangai childish,aku takkan amek kisah lah. Ni pasal kau pernah jadi kawan aku,sebab tu aku nak things go well. Tapi,too bad :D Kau pikeh kau jer kan yang betol? Oright,no problem ((:
Hah! Kalau kau pikeh,kau tu betolbetol nyer MATURED,lai uh bobal nan Zay,get things better.Kau taknak conference,kau kecot lah. Kalau kau nak cakap aku childish,pikeh diri kau balek eh. Bodoh nyer sundal -_-
Kau boleh jalan dudok dengan kawan-kawan bodoh kau tu semua. Okay ? And,kau bobal takpayah nak perah minyak pe dengan aku. Kentaaaal -_-
kau nak aku ajar kau macam maner nak jadi kawan yang baek? Biar kau sedar sikit diri kau.
biase uh. Dah luper member. Aku takda kau pon aku tak mati eh Ayesha. Bye pukimak. Kau gi betol kan diri kau dulu sebelom cakap orang :D

MALAS AKU NAK LAYAN BUDAK SWAAAAY MACAM KAU :D GO FIND YOUR TRUE FRIEND !
BYE ASSHOLE :D

No comments:

Post a Comment